• poczekalnia
    naj+
    nowe
    galeria

   soft

  • Katalog gwny

  • architektura (17)
  • inne (70)
  • krajobraz (405)
  • ludzie (6)
  • panorama (1)
  • portret (3)
  • przyroda (17)
  • reporterskie (8)
  • ulica (9)
  • wschody i zachody (3)
  • zwierzęta (18)
  • Portfolio


    Najnowsze zdjcia


    Najwyej oceniane

    O mnie

    Łódzkie / Łódź

    Data urodzenia: 02:05:1987

    [ Dodaj do ulubionych]
    [ Wylij prywatn wiadomo ]

    Fotografia stanowi moją największą pasję. Upodobałem sobie zdjęcia krajobrazowe i przyrodnicze. Czy słusznie? Oceńcie sami, zapraszam do komentowania :) 



    Ostatnie komentarze

    moreplavo
    ...plus
    2018-10-17 23:31:28
    soft
    @InezB aż nie wiem czy to komplement czy nie ;) sylwety zawsze stosowałem, zobacz pf. ostatnie trzy zdjęcia to ludź na ludziu :P a i wczesniej dużo tego. choć nie każdy krajobraz się do tego nadaje :)
    2018-10-17 19:26:09
    InezB
    o kurde ... zajebiste ... jak nie Twoje ;) wreszcie to cos - ludź :D ludź musi być ;) od razu lepiej ;)
    2018-10-17 18:39:26
    soft
    Dzięki!!
    2018-10-17 09:37:38
    soft
    Thx!
    2018-10-17 00:02:36
    Anna_Rawka
    Git
    2018-10-16 21:51:04
    soft
    o! ja najmniej ;)
    2018-10-16 21:31:59
    Orient_Express
    syćkie fajne, każde inne. Ja najbardzuej lubie 2
    2018-10-16 21:29:39
    soft
    dzięki. miło , że zwróciliscie uwagę. bo to chyba dla mnie najlepsze z trzech ostatnich free lens :) pozdr
    2018-10-16 21:27:52
    mariusz_j
    umknęło mi a b.fajne
    2018-10-16 21:17:15
    Emma
    Baaardzo fajne :)
    2018-10-16 21:10:37
    Emma
    Fajne :)
    2018-10-16 21:10:05
    Emma
    Świetne :)
    2018-10-16 21:07:13
    toooomelo
    Gites +
    2018-10-16 20:54:15
    Candy_Bolongo
    Ciekawe.
    2018-10-16 20:18:59
    Billa_Bong
    extra
    2018-10-16 20:08:01
    soft
    dzięki miło :)
    2018-10-16 19:46:06
    KeyToo
    Polecieć można na główną :)
    2018-10-16 19:03:43
    KeyToo
    Świetne.
    2018-10-16 19:03:22
    Rusalka744
    super
    2018-10-16 18:17:21
    Małgorzata_Druszcz_
    Dobbbbre !
    2018-10-16 17:53:44
    9662009
    Zacne
    2018-10-16 17:51:31
    Orient_Express
    fajnie jest ;)
    2018-10-16 17:21:07
    soft
    dziękuję :)
    2018-10-15 17:16:48
    artha
    dobre
    2018-10-15 11:42:22
    soft
    nie tylko krajobrazem i naturą człowiek żyje :P a taki street , jakieś abstrakcje bardzo lubię robić :)
    2018-10-14 19:41:14
    Orient_Express
    Fajnie, że kombinujesz :)
    2018-10-14 19:30:21
    soft
    powstało przypadkiem , żona pojechała na kurs do Lizbomy a ja się nudziłem i chodziłem po Lizbonie ;) mam freelensa Volnę
    2018-10-14 19:14:29
    Orient_Express
    powstało przypadkiem - żona posłała Cię po bilet ;p fajno. Zepsułeś jakiś obiektyw czy kupiłeś freelensa? :)
    2018-10-14 18:48:14
    GRZEGORZ_STERCZEWSKI
    +
    2018-10-14 17:49:06