Wojciech_Sochaj
Gdy widzę dialog elementów kadru to zdaję sobie sprawę z nieprzypadkowości kadru i świadomości autora.
2018-05-19 21:07:16
Billa_Bong
+
2018-05-17 23:40:28
Elżbieta_Tkacz
+
2018-05-10 15:41:35
nol
dobry fot :)
2018-05-10 02:44:24
moreplavo
...fino (: plus
2018-05-09 20:51:01
mariusz_j
podoba sie
2018-05-09 20:32:08
Krzysztof_Trojanowski
super!!!! Lubię takie opowieści z napisami!
2018-05-09 19:15:13
moreplavo
...plus
2018-05-09 13:57:49
Jacek_Rangno
W bw też fajne
2018-05-08 22:15:25
9662009
Git
2018-05-08 22:01:56
Krzysztof_Trojanowski
fajne poukładane !
2018-05-08 21:49:50
soft
fane pasy kolorów
2018-05-08 21:07:58
MaaP
Dzięki wszystkim za dobre słowo. Przyjemnie jest gdy Wam się podoba :)
2018-05-05 22:27:23
Jurek_S
tak
2018-05-05 21:44:46
ewedan
spoko...
2018-05-04 23:54:01
Billa_Bong
bdb+
2018-05-04 23:15:05
Jacek62
A tak poważnie, typoszereg cieni powala - podoba się ...
2018-05-04 22:42:52
Jacek62
jebać policję i straż miejską ;)
2018-05-04 22:40:21
Emma
Ta ręka jest nieziemska! fajne foto :)
2018-05-04 22:26:20
Krzysztof_Trojanowski
!+
2018-05-04 22:18:50
pasiasia
fajne z tym papierosem
2018-05-04 22:18:29
moreplavo
...o,tak (: plus
2018-05-04 15:24:15
KeyToo
Ok.
2018-05-04 14:48:48
Herpestes
Fajne.
2018-05-04 14:11:41
mariusz_j
fajne
2018-05-04 13:57:56
Jurek_S
tak
2018-04-28 21:42:04
Krzysztof_Trojanowski
podoba się!
2018-04-26 23:47:30
Billa_Bong
ok+
2018-04-26 23:47:04
Emma
Fajnie :)
2018-04-26 20:39:59
moreplavo
... za Mangusta ((; plus
2018-04-26 20:12:36