donaleks
+
2018-03-02 16:09:21
dziewanna
fajne
2017-12-30 09:39:03
ErNOL
Czołem... Coś dawno Cię nie było... :-)
2016-11-14 21:13:37
Baretek-_Siedlecki
zawsze chciałem , a nie potrfię
2016-07-10 21:23:11
Dagaz
+
2016-01-09 17:38:41
Wuuwu
+ :)
2015-12-31 16:53:09
Jurek_S
+
2015-12-30 22:38:06
jerzy_kowalski
przyjemne
2015-12-30 21:57:47
florynka
+
2015-12-30 21:49:31
Phoenix
tak
2015-12-30 21:41:55
Kubuś_Puchatek
ok
2015-12-30 21:33:03
moreplavo
...plus
2015-12-30 21:25:30
Jurek_S
+
2015-12-27 20:22:53
Jurek_S
+
2015-12-27 19:15:51
Wuuwu
wesolutko. Fajny kontrast do tego co za oknem
2015-12-27 14:06:40
maniek1
+
2015-12-27 13:46:00
Paweł_Pluciński
Ładnie
2015-12-27 13:27:27
Billa_Bong
dawno nie miałem przyjemności oglądania Twoich zdjęć,oki
2015-12-26 20:34:17
Phoenix
Przyszła zima, czas przejrzeć stare kadry ;) Podziwu godna konsekwencja :)
2015-12-26 19:39:02
Jarosław_Sokołowski
pewnie ponad .. milionowe zdjęcie dokumentujące gatunek .. kolory fajne :-)
2015-09-28 20:00:07
Jurek_S
+
2015-08-02 20:29:38
Jurek_S
+
2015-04-16 22:25:51
9662009
oki+
2015-04-16 22:24:37
Eliza_K.
:)
2015-04-15 22:24:01
Jurek_S
+
2015-04-15 22:19:08
9662009
spoko fota+
2015-04-15 22:17:24
Eliza_K.
+
2015-04-15 08:08:44
Krzysztof_Zielinski
Tak.
2015-04-15 06:04:12
Jurek_S
+
2015-04-14 22:34:26
9662009
przyjemne+
2015-04-14 21:59:40