Krristoff_
@dziewanna Ahoj ;-)
2018-02-24 13:10:45
dziewanna

2018-02-23 22:24:52
dziewanna
ahoj!
2018-02-23 22:11:23
Krristoff_
Dziękuję za zaglądanie - pozdrawiam.
2018-02-18 19:22:59
eneloop
mega +
2018-02-17 18:21:25
Jurek_S
tak
2018-02-15 19:04:17
9662009
Ciekawe, czekam na kolejne.
2018-02-15 10:54:40
MaaP
dobre
2018-02-15 10:15:37
soft
ciekawe, trochę góra kadru rozprasza, włosy się rozmywają za pomysł plus
2018-02-15 10:05:40
dziewanna
ciekawie
2018-02-15 09:09:29
moreplavo
...PE ((: plus
2018-02-15 07:47:51
Krristoff_
Dzięki za zaglądanie ;-)
2018-02-14 22:23:50
KeyToo
BW jest proszone.
2018-02-14 22:15:07
KeyToo
Ciekawa praca.
2018-02-14 22:14:39
KeyToo
Brakuje mi jednak większej GO, żeby cokolwiek mnie się zarysowało z tyłu... no leci nóż, fajnie to nawet wygląda, efektownie. Ale brakuje mi więcej czegoś.
2018-02-11 22:13:04
Jurek_S
+
2018-02-05 19:45:34
dziewanna
@Phoenix coś jednak go mąci... plus!
2018-02-03 21:45:12
Phoenix
interesujący kadr
2018-02-03 11:10:15
Herpestes
@Krristoff_ fajnie kręci ;)
2018-01-25 18:06:13
Krristoff_
@Herpestes Samyang Fisheye 8mm
2018-01-25 17:39:07
Orient_Express
panie, to jest okropne ;)
2018-01-24 20:10:06
dziewanna
jest dobre
2018-01-24 20:08:54
dziewanna
bardzo plus
2018-01-24 20:06:47
dziewanna
dobre
2018-01-24 20:06:04
dziewanna
czym zawinił...
2018-01-24 20:03:30
Herpestes
@Krristoff co to za szkiełko? Fota fajna.
2018-01-16 23:07:51
soft
fajny minimal +
2018-01-16 22:58:55
soft
+
2018-01-16 22:58:38
soft
wow!!
2018-01-16 22:57:59
soft
porządna fota
2018-01-16 22:57:42