dziewanna
chyba skończył i co dalej? fajne
2017-11-24 11:58:38
Jurek_S
dobre...
2017-11-24 11:41:41
Billa_Bong
koniec serii i koniec dyma, ok
2017-11-24 10:52:16
dziewanna
plus
2017-11-24 10:30:41
madcoy
Fajne.
2017-11-24 09:12:52
Marta_Stefanik
Światłocienie, kadr wszystko gra. Ty tylko te płuca... :))
2017-11-24 08:16:43
Małgorzata_Druszcz_
+9
2017-11-23 21:30:30
toooomelo
Oki :-)
2017-11-23 21:28:42
Małgorzata_Druszcz_
Bdb. prosz pana :)
2017-11-23 21:27:42
KeyToo
[quote=Phoenix]Też fajne. Też się napiję ;)[/quote] No to \_/ ;)
2017-11-23 21:15:45
mariusz_j
jest ok
2017-11-23 21:04:01
jerzy_kowalski
podoba
2017-11-23 20:07:49
jerzy_kowalski
+
2017-11-23 20:03:56
KeyToo
Tez pierwsze.
2017-11-23 19:42:36
Phoenix
Strasznie trupio wygląda na dolnym, ale za mało zielono jak na zombie ;)
2017-11-23 19:40:18
Billa_Bong
bardziej1
2017-11-23 19:28:52
KeyToo
[quote=Phoenix]Też fajne. Też się napiję ;)[/quote] A dolne?
2017-11-23 19:28:28
Krzysztof_Zielinski
J.n
2017-11-23 19:25:27
Phoenix
Też fajne. Też się napiję ;)
2017-11-23 19:22:43
KeyToo
[quote=wstrentny]wiem , żona też sie ze mną nie zgadza , przywykłem ;)[/quote] Jakby ciągle się zgadzała to by była nuda jak cholera, a tak się coś dzieje ciekawego czasami :D
2017-11-23 19:02:13
wstrentny
wiem , żona też sie ze mną nie zgadza , przywykłem ;)
2017-11-23 18:59:36
KeyToo
Tutaj się nie zgodzę :)
2017-11-23 18:56:54
Phoenix
[quote=KeyToo]ale podoba mi się jakoś ;D[/quote] Da się to zrozumieć :)
2017-11-23 18:55:18
wstrentny
:) a poza tym to bez lewej lepiej wygląda ..i trochę jaśniej też słuzy temu zdjęciu
2017-11-23 18:55:15
KeyToo
[quote=Phoenix][quote=KeyToo]No właśnie nie wiem :D Naprawdę daje po oczach? [/quote] Wieczorem bardziej, jak patrzyłem na nie rano to trochę mniej, ale teraz znów bardziej ;)[/quote] Generalnie to ja dobrze na oczy nie widziałem jak je wstawiałem, ale podoba mi się jakoś ;D
2017-11-23 18:52:12
Phoenix
[quote=KeyToo]No właśnie nie wiem :D Naprawdę daje po oczach? [/quote] Wieczorem bardziej, jak patrzyłem na nie rano to trochę mniej, ale teraz znów bardziej ;)
2017-11-23 18:51:23
KeyToo
[quote=wstrentny]e tam , kto pije i pali ten nie ma robali [/quote] Zdrówko :D
2017-11-23 18:50:26
wstrentny
e tam , kto pije i pali ten nie ma robali
2017-11-23 18:48:52
KeyToo
Palenie szkodzi! :)
2017-11-23 18:38:07
Phoenix
[quote=Herpestes]Spoko!! Jedyne co mi się nie podoba to płuca od modela. :-)[/quote] Podpisuję się obiema rękami :)
2017-11-23 18:33:08