KeyToo
Dobre to.
2017-10-29 10:22:04
GRZEGORZ_STERCZEWSKI
Miło, dzięki :-)
2017-10-18 19:00:12
Jurek_S
dobre...
2017-10-17 22:17:53
Agnieszka_Bielecka
bdb
2017-10-17 09:54:35
malia1
+
2017-10-16 14:10:39
Gosia_K
+
2017-10-16 13:10:07
madcoy
Ciekawe.
2017-08-24 06:23:00
mariusz_j
podoba sie
2017-08-23 20:26:13
GRZEGORZ_STERCZEWSKI
Dzięki serdeczne, pozdrawiam :-)
2017-08-23 20:13:52
Phoenix
bdb
2017-08-23 19:55:15
Billa_Bong
super wypatrzone+++
2017-08-23 16:32:46
Jurek_S
na tak
2017-08-23 16:32:16
KeyToo
Ciekawe.
2017-08-23 14:44:00
Katarzyna_Pogonowicz
+
2017-07-12 20:36:49
oko-wita
+
2017-07-12 14:57:09
moreplavo
...6+ (-:
2017-07-12 12:56:00
GRZEGORZ_STERCZEWSKI
:-) Dzięki serdeczne
2017-07-12 09:24:17
GRZEGORZ_STERCZEWSKI
Miło mi, dzięki :-)
2017-07-12 09:23:18
KeyToo
Ciekawe.
2017-07-12 02:09:51
oko-wita
git
2017-07-12 01:58:47
pasiasia
bardzo dobre
2017-07-12 00:09:55
pasiasia
fajne
2017-07-12 00:09:29
Jurek_S
na tak
2017-07-11 21:10:46
soft
spoko :)
2017-07-11 17:29:56
Jurek_S
na tak
2017-07-10 21:05:43
madcoy
Czynnik ludzki ciekawie dogrywa.
2017-07-10 17:25:54
Jurek_S
podoba się...
2017-05-04 12:29:54
Jurek_S
na tak
2017-05-03 13:40:29
GRZEGORZ_STERCZEWSKI
@mariusz_j @dziewanna Dzięki :-)
2017-05-03 06:33:14
dziewanna
dobre jest
2017-05-03 00:34:16